Veel gestelde vragen

Staan alle producten op de webshop?

Nee, wij hebben een grote en uitgebreidde collectie in onze winkel van de bekende merken op dansgebied. Bezoek daarom onze winkel voor jouw complete dansoutfit. Op de webshop zul je vooral onze basis collectie vinden en de DéDé Collection.

Welke merken verkopen jullie?

Bekijk voor het complete overzicht van onze merken onze merken pagina.

Bestellen en verzenden

Hoe lang duurt het voor ik mijn bestelling ontvang?

Wanneer je een bestelling hebt geplaatst en betaald ontvang je binnen 1 tot 3 werkdagen jouw bestelling in huis.

Kan ik mijn bestelling ook laten leveren in de balletles?

Wanneer je bij DéDé Dance danst kun je kostenloos jouw bestelling laten leveren in de les. Let erop dat je bij je bestelling goed aangeeft waar en bij welke docente je danst. Wij zullen de bestelling aan de betreffende docente meegeven. Bestellingen dienen vooraf betaald te worden via deze website en levering duurt doorgaans 1 tot 2 weken.

Retouren en reclamaties

Ik wil mijn bestelling retour sturen, hoe doe ik dat?

Voldoet je bestelling niet aan je verwachting dan heb je de mogelijkheid om deze binnen 14 dagen na ontvangst aan ons terug te sturen of af te geven in de winkel. Download het retourformulier onderaan deze pagina en vul deze volledig in. Eventuele kosten van de retourzending zijn voor eigen rekening. 

Kan ik een product retour sturen via mijn docente van DéDé Dance?

Nee dat is helaas niet mogelijk. Als extra service bieden wij de mogelijkheid om de bestelling te leveren in de les van DéDé Dance maar het retour zenden van een product dien je te doen via post of door het af te geven in onze winkel.